czwartek, 24 kwietnia 2014

Włamanie :'(

Hej wchodzę dzisiaj na TFM a tu jestem cala na czarno prócz futra :/ Wiec od razu wiedziałam że ktoś mi się włamał ale mniejsza z tym po chwili kolega mi pisze że jestem zboczona w końcu z nim to wyjaśniłam ale wtedy byłam już pewna że to przez jakiegoś hackera po prostu włamanie zmieniłam już hasło ale nadal się boje nie wiem co robić :( Mam pewne podejrzenia co do kilku osób ale nie będę mówić ich nicków bo nie chce nikogo nie słusznie oskarżać więc polecam wam zmienienie hasła na takie które ma 15 cyfr wtedy będziecie bezpieczni ( oczywiście zależy to od mocy hackera :( )


Ja teraz się z wami żegnam ponieważ czekam na moderatora gry : Laracerinder

2 komentarze:

  1. Mi ktos z twojego konta pisal zboczone rzeczy :CCC pozdrawiam Anieluska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem mojemu koledze też ja bym takiego czegoś nie napisała (kolega mi mówił co ) i mam nadzieje że takie włamanie się już nie powtórzy pozdrawiam Puniaq

    OdpowiedzUsuń