środa, 16 kwietnia 2014

Same nowości

Hej wracam dzisiaj po kilku dniach przerwy od blogowania i grania w Transformice ale nie zapomniałam o konkursie lecz wy na pewno zapomnieliście o jutrzejszej Plemiennej Wielkanocy ;) Dlatego mam pomysł na zrobienie przypominajki na blogu po jego lewej stronie ;) Tym sposobem nie zapomnicie o żadnym z naszych przyjęć :D

Mam jeszcze jedne info o Transformice pewnie już zauważyliście nową stronę startową o to ona :
Krótkie omówienie ;)
                                Pole w którym się Logujemy
                                Gramy Sourisem
                                Zakładamy konto
                                Ustawiamy serwer
                               (biały) ściągamy grę
                                Dostępne  eventy 
                                Ustawienia






Mi się podoba nowy wygląd strony startowej a wam ? Piszcie w Komach :)
A co do komentarzy mało ich ostatnio :/ Ale mam nadzieje że to chwilowe Pa pa /Puniaq

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz