poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Nowy wygląd Bloga ^^ + Nagłówki na zamówienie

Hej jak widzicie zrobiłam nowy wygląd Bloga taki bardziej wiosenny jak się podoba ? Bo mi bardzo :D A i chciałam powiedzieć że ten nagłówek który widzicie jest mojego autorstwa :) Więc pomyślałam sobie że mogę robić dla was nagłówki Za Darmo to taki gest za czytanie mojego i Anieluski Bloga .

Co zrobić abym zrobiła wam nagłówek ?
Wystarczy napisać w komentarzu :
-swój nick
-swój e-mail
-kolorystykę nagłówka (jaką chcemy)
-nazwę bloga
Możemy też dopisać czy ma on być o tematyce wiosennej letniej itp. i czy ma być to o Transformice czy nie
czyli wyglądać to będzie tak np. Puniaq Mój e-mail Kolorystyka : żółty z zielonym Nazwa Bloga :
Kolorowe pisanki tematyka : wiosenna O Transformice

 
Okey tutaj macie jeszcze jedną próbkę mojego nagłówka :
No dobrze czekam na wasze zgłoszenia kto pierwszy ten lepszy mogę przyjąć max 5 zamówień
3majcie się cześć /Puniaq

1 komentarz:

  1. Nick: Kalirka E-mail Kalirkaa@wp.pl Kolor: Jasno różowy Nazwa: bloga: ,,Modne myszki'' W tematyce letniej i ma być to o Transformice

    Pytanko (nie do tematu) czy mogę być jakoś w nagłówku ja?

    OdpowiedzUsuń