poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Hackerskie podróbki transformice + Post dla grających w minecraft.

Hej, hej, hej! :D znacie dropformice? Nie? (Nie dam screena, ale opowiem o tym) Dropformice to podobno "hackerska podróbka transformice! Dlaczego? kazdy, na pocztaku dostaje tam 900 tys serkow i truskawek o.e 
Podobno logowanie się na dropformice jest troszeczke niebezpieczne, bo

~mozna potem miec wirusa na komputerze
~prawdopodobnie za kilka miesięcy usuną cie z transformice. (ale jak kilkanascie razy na to wejdziesz)
~ta gra się nudzi po 5 minutach
~prawie na kazdym roomie są hackerzy
~rzadko mozna spotkac polaka
~wystepuja problemy z ta strona
~dropformice zablokuje ci niektóre gry.

Okay to wszystko o tym dropformice, są jeszcze inne np: GirlMice :p
Ok to wsyztsko o tych podróbkach transformice :D.





A teraz post, z mysla o grających w minecraft! (ja tez gram ^^)
Kilka fajnych modów! :D 

~https://www.youtube.com/watch?v=XsWNYDcoa1g
Ten mod, jest bardzo fajny :3 Polecam ^^ dlatego jest na 1 miejscu :p

~https://www.youtube.com/watch?v=qNVC7GUPb-4
e, ten mod jest po angielsku, ale fajny ^^

~https://www.youtube.com/watch?v=sXBjFbjQMk0
tak, ten mod jest o creeperach <3

~https://www.youtube.com/watch?v=4gPFVORYl2M
Tak, fajny mod z ODJAZDOWYMI pająkami XD

~https://www.youtube.com/watch?v=lglsgLOpo8A
Muuu ;-; to ja ;_; mod do minecraft o krowach ;-; Taa srednio ciekawe :p

~https://www.youtube.com/watch?v=2c6bO6D8cpw
ODJAZDOWY MOD ZE ZWIERZAKAMI <33

~https://www.youtube.com/watch?v=ccEFFF_1oEI
Mod ze spongebobem XDDD najsmieszniejsza XD

~https://www.youtube.com/watch?v=T2DH90gtlv8
Bardzo, bardzo fajny mod, ze smiesznym filmikiem na poczatku XD


No dobrze! to koniec posta! pa pa :c By Anieluska

20 komentarzy:

  1. Tu się z tobą zgadzam ale w pewnych kwestiach nie ja używam dropa do stylów a wirusa nie mam a nic mi nie zablokowali a problemy są ale żadko.

    OdpowiedzUsuń
  2. prawda wirusa miałem po 9 wejściach na dropformice

    OdpowiedzUsuń
  3. yyy weszłam na dropformice i nic a co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest to zhackowane. :p po prostu podróbka gry. Bosh jakie dzieci

    OdpowiedzUsuń
  5. Syndoline kiedyś powiedziała :"TO ZŁE" ...

    OdpowiedzUsuń
  6. ej ja wiem ze wirusy bo weszłam i znaleziono wirusa!!! aaa..!! krzyknelam a... wychodze z gry!!!.. noi wirus! pograłam 2 sekund -.-

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie możesz mieć wirusa z gry której nie pobrałeś/aś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem możesz złapać wirusa wchodząc na jakąś stronę. A potem ludzie się dziwią skąd mają wirusy i mówią "Ale ja nic nie pobierałem/łam". :P

      Usuń
  8. no właśnie nie da się mieć wirusa z gry której się nie pobrało .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem możesz złapać wirusa wchodząc na jakąś stronę. A potem ludzie się dziwią skąd mają wirusy i mówią "Ale ja nic nie pobierałem/łam". >.<

      Usuń
  9. ja znam podrobki heromice,dropformice,cheeseformice,miceforce,micegirl,skymice

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam MiceForce 0 wirusów!Dużo ludzi w to gra extra dużo polaków i często tam spotykam Moderatorów np. na 801 Charlotkaa (moderator MiceForce mam w znay)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. MiceForce 0 wirusów nie ma Utility jest 801 jestem w plemku z Moderatorami moderatorów często widzę i da się z nimi gadać forum tez jest ale musisz sie spytać o link do niego ;33

      Usuń
  11. Ja gram w tfm i mam reklamy ale to z hacka do lif serengeti , czasem mi.nawet nie bylo reklam ja gram uzywam login haslo to samo nic. Nie ukradli konta na tfm a mam 34 lvl. Powalajacy lvl co nie ?! XD. I gram w badmice tez. I mi.sie nie nudzi bo che wrescie ladnie wygladsc miec kolor szamana i umiejetnosci >.< a z kompem jest ok. [ on ma juz 3 lata : D ) . Ja kocham te gry. XD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu ja gram na DFMC Z 10 MINUT I VIRUSA NIE MA LOL

    OdpowiedzUsuń
  13. :( jak grałam (chciałam grać) w micegirl to odrazu po zrobieniu konta miałam bana i moja sis też nawet nie zagrałyśmy ;-;

    OdpowiedzUsuń