poniedziałek, 31 marca 2014

Wywiad z moim ulubionym bloggerem XD

Okej, pierwsze co tu wstawie, to wywiad z nim. A potem, link jego bloga. oki doki, teraz wywiad :3. Ja- czy jesteś przeciwko eventom?Powerfinn- Osobiście bardzi lubię, gdy w grze pojawia się coś nowego. Taką rzeczą mogą byc eventy. Nie przeszkadzają mi one w żaden tak, czy inny sposób. Ja-  Wolisz kolory czy futerka?Powerfinn- Futerka. Według mnie ładniej się prezentują dla myszki.Ja- Co ci się najbardziej podoba w transformice?Powerfinn- Możliwośc rozmawiania poprzez chat z przyjaciółmi, Oraz możliwośc poznawania nowych. Okej, jak widzieliście, to był wywiad z moim ulubionym bloggerem. A jego nick to Powerfinn. I jak widac to co on napisał, jest na zielono, a to co ja napisałam jest na niebiesko, a teraz daje link jego bloga. : transformice-myszki.blogspot.comOkay ^^ teraz was Żegnam :C bo koncze posta XD więc pa pa, i zajrzyjcie na bloga, którego podałam link :3

1 komentarz: