poniedziałek, 31 marca 2014

Stylizacje według Puni 1#

Hejka dziś dziś przedstawie swoje stylizacje mam nadzieje że się spodobają ;)
Dla chłopaków :



Ta stylizacja podoba mi się najbardziej :) Jest to blondynek czekający na ukochaną :D
Włoski : F7CE9E
Kokardka : 8683EB



Jest to brunet z krawatem chyba szykuje się na randkę :D
Włoski : 5E2D04
Krawat : czerwony - CD2828 biały - F7F1E5

Dla dziewczyn :



Tutaj nie wiedziałam co napisać :)
Słuchawki : różowy - FF93DA biały - FFFFFF
Włoski : 442000
Rzęsy -


Cóż nie wiem jak to opisać :P

Opaska na oczy : biały - FFFFFF miętowy - C5F5BA
Serduszko : tak samo jak w opasce
Włoski : F3E2CF



Najlepsze na koniec :) Ta stylizacja tak bardzo mi się spodobała że musiałam ją zostawić na koniec :D

Włoski : brązowy - 644003 niebieski - 97D6FC biały - FFFFFF
Parasolka : 97D6FC

Do wszystkich stylizacji użyłam futerka jasnego za 50 truskawek

Gdzie znaleźć te rzeczy ?









Jak zrobić takie włoski jak w stylizacjach dziewczęcych 1 i 2



To na tyle papatki !
Proszę pisać w komentarzach wasze opinie na temat stylizacji

3 komentarze:

  1. swietne a możesz dodac mroczne pliss. i jak się zakłada konto gogle???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście dodam i dodam tez posta jak sie zakłada konto google ;)

      Usuń
  2. puna dodaj mroczne

    OdpowiedzUsuń